instead of (another distro) war

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Thu Sep 27 00:32:01 EEST 2001

DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Θα ήθελα πάρα πολύ να σε ακούσω να συγκρίνεις το orthogonality με αυτό
> του Slackware. (κοινώς σε κοντράρω για να ακούσω την άποψή σου στο κατά
> πόσο το Slackware πετυχαίνει να "μοιάζει" στο FreeBSD ή κατά πόσο το
> Fbsd μοιάζει στο slack)

Θα καείς παραδειγματικά στην πυρά, στη μέση της πλατείας Όλγας.  Αιρετικέ!

Μπορεί πλέον να μην έχι το δικαίωμα το BSD να λέγεται UNIX(TM), σε οποιαδήποτε
έκδοσή του (Free, Net, Open, BSD/OS), αλλά μην ξεχνάμε πως το BSD *είναι* UNIX.
Αντιθέτως, όπως λέει και το "General Information" στο http://www.slackware.org/
το Slackware είναι "Unix-like".  Quoting:

    Quoting: http://www.slackware.org/info/

    The Slackware Philosophy

    Since its first release in April of 1993, the Slackware Linux Project has
    aimed at producing the most "UNIX-like" Linux distribution out there.

Οπότε, να σημειωθεί εδώ ότι το BSD ήταν εκεί όταν το ``philosophy'' φτιαχνόταν,
ενώ το Slackware απλά ακολουθεί αυτή την φιλοσοφία.

Όλα αυτά, χωρίς να θέλω να μειώσω το Slackware, ή αγνοώντας το γεγονός ότι
σαφώς και το BSD μπορεί να δει κάτι καλό στο Slackware και να το αντιγράψει.
Στο κάτω κάτω, είναι open source και τα δύο.  Απλά δεν έχει νόημα να λες ότι το
BSD ``μοιάζει'' στο Slackware, γιατί απλούστατα είναι το ίδιο με το να λες ότι
ο παππούς σου μοιάζει με σένα.  Μάλλον το ανάποδο είναι.

</anal retentiveness>

-giorgos