firewall

SAE's System Administrator noc at sae.gr
Wed Sep 26 16:08:23 EEST 2001

hello all...

exw ena mhxanaki P/166 me 16mb ram kai enan 800arh disko..
tou ebala kai 3 kartes diktyoy, kai etoimazomai na to egkatasthsw san
to firewall enos topikou diktyou, me ena interface gia tous users, ena
gia tous "servers" kai ena gia to Internet.

Exw 2 erwthseis:
1. to hardware 8a anteksei ? exw bebaia thn dynatothta na to
anaba8misw me mnhmh..
2. yparxei kanena kalo interface gia na kanw administer to firewall
(apo mesa fysika), kai gia na blepw orismena statistika ?

eyxaristw...

--
Best regards,
 SAE's System Administrator
 noc at sae.gr
 World Council of Hellenes Abroad
 2 Komotinis str.
 54655 - Thessaloniki
 GREECE

This message was passed through SAE's Mailgate Server.
Our MailGate Server employs the latest antivirus & antispam technology.
Please report any errors to noc at sae.gr