partition size

v13 at priest.com v13 at priest.com
Wed Sep 26 03:14:01 EEST 2001

On Wednesday 26 September 2001 02:49, Steve Stavropoulos wrote:
>  To usr/local einai gia pragmata pou einai local sto ka8e machine kai oxi
> pragmata pou kapoios 8a h8ele na ta exei se ola ta mhxanhmata tou (kai ta
> opoia fysika 8a ta balei sto read-only nfs exported /usr tou).

To /usr/local einai gia arxeia poy tha ta baleis esy me to xeri kai oxi
poy tha einai [mazi me] to[y] OS (distro sthn periptosi toy linux). An arxiseis
na bazeis oti goystareis sto /usr to exases to paixnidi. Ayto isxyei kai
gia ta (opos ta les) commercial unices kai gia ta free(??). Anyway..
apo thn meria moy, ayto einai to teleytaio mail sthn lista gia to thema ayto...

<<V13>>