Exasa th Boot Disk (SuSE 6.3) ...

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Sep 26 00:26:01 EEST 2001

Konstantinos Christidis wrote:

> Geia se olous,
>
> opws leei kai to subject, ekana kata la8os format th boot disk gia to SuSE
> 6.3.
>
> Skeftomai to eksis: an kapoios pou exei auth th boot disk (gia SuSE 6,3
> dhladh), kanei copy to periexomeno ths, mou to steilei kai egw to perasw
> se disketta, 8a exw ksanaftiaksei boot disk? (Mporei na'nai polu anohth h
> skepsh, alla de nomizw oti h disketta auth ferei tipota ru8miseis pou
> einai eidikes gia ka8e mhxanhma, opote...)

arketa eidikes.

> H an auto de ginetai, ti prepei na kanw gia na kataferw na bootarw se
> Linux twra?
i)(basic shell/partitions knowledge is assumed, paraleipw arketa)
www.toms.net/rb
me to rawrite to pernas se disketa.
boot tomsrtbt
mount /dev/hd* (opou /dev/hd* h / partition) /mnt/root
chroot /mnt/root
bres ton phruna, ri3ton se ena floppy kata ta howtos (=dd,rdev) (den 3erw
mhpws to
SuSE exei kanena mkbootdisk)

ola auta an den exeis 3exwristh /boot, an exeis prepei na thn kaneis mount
meta to chroot

ii)
www.gnu.org/software/grub
kai xrhsimopoihse to image pou dinoun me to rawrite

--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨