partition size

v13 at priest.com v13 at priest.com
Tue Sep 25 15:53:00 EEST 2001

On Monday 24 September 2001 17:08, Steve Stavropoulos wrote:
> On Mon, 24 Sep 2001 v13 at priest.com wrote:
>
>  To var einai gia diafora arxeia pou synh8ws den menoun gia poly ekei. To
> na exeis kai to /home ekei den empodizei tipota. Apla epeidh otan exeis
> ligo xwro 8es na ton ekmetaleyteis oso kalytera mporeis bazeis to home
> katw apo to var kai tous dineis oso xwro mporeis.
Apo to FHS 2.2 (23 Mai 2001)

5.  The /var Hierarchy

       5.1  Purpose

       /var contains variable data files.  This includes spool directories and
       files, administrative and logging data, and transient and temporary
       files.

       Some portions of /var are not shareable between different systems.  For
       instance, /var/log, /var/lock, and /var/run.  Other portions may be
       shared, notably /var/mail, /var/cache/man, /var/cache/fonts, and
       /var/spool/news.

       /var is specified here in order to make it possible to mount /usr read-
       only.  Everything that once went into /usr that is written to during
       system operation (as opposed to installation and software maintenance)
       must be in /var.

>  3exnas ta dedomena tou problhmatos sou. O an8rwpos den exei poly xwro.
> Den 8a balei 3exwristo /usr/local alla 8a balei mono ena /usr me oso xwro
> nomizei arketo. 8a dei poso pianei twra to /usr tou 8a balei kai allo ligo
> kai 8a einai ok. Ta ypoloipa sto /var, (/var)/home.
Edo den eixa proseksei oti eixes pei ksexoristo /usr. Eksoy kai to megethos toy /
kai h paroysia toy /usr/local.

Eksakoloytho na epimeno oti to /home kai to /var den prepei na exoyn sxesi..
An to /var einai ksexoristo partition tote to kaneis mount me noexec, eno sto /home
poly pithano na min theleis kati tetoio. Telos, einai poly pithano na min theleis
na gemizei to /var epidi 5 users katebasan XXX MB mp3 (oso xoro kai an exeis,
oti quota kai na exeis, to poio pithano einai na arxisei na simbenei kapoia mera).

> PS. exeis g*mhsei to quote pou exeis kanei. Einai ola la8os.
ok..

<<V13>>