cdrecord + Yamaha CDRW6416S (scsi)

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Tue Sep 25 11:46:01 EEST 2001

news:MSGID_2=3A413=2F11.98=40fidonet_afd30328 at fidonet.org...

  [----SNIPED----]
> BTW, se poia aitia ofeiletai to gegonos oti poly syxna otan grafw h
diabazw CD,
> to CDRom kanei ena hxo sa gemismenh mpetoniera me oistro sthn epoxh tou
> zeygarwmatos twn mpetonierwn?

An sou pw den 8a me pistepseis! Mporei to drive na einai liiiiiigo loksa
topo8ethmeno sto bay. Ayto to fainomeno to parathrhsa se ena Creative
54x enos filou. Molis to isiwsame kai tou balame ki alles 2 biditses gia na
to kratame sta8era sth 8esh tou, sfyrizei poly ligotero. Orizontiwse to
loipon :)

> --
> Christos Ricudis
>
> In God we trust.
> All others must present a valid X.509 certificate.

Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece