To linux den thimizei windows

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Tue Sep 25 00:31:01 EEST 2001

Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr> wrote:

>  Mporeite na deite ayto to mail (kai alla replies tou Vikentiou) kai na
> mou peite an katalabainete pou sto diaolo einai ta dika tou logia kai pou
> twn allwn?  (xwris fysika na ta 3exwrisete apo th blakeia tous)
>  Twra ftaiw egw pou skeftomai poly sobara ta mail apo corleone at otenet.gr
> na ta stelnw sto /dev/null katey8eian?
>  En oligois, Vikentie ftia3e to quote sou. Koita gia paradeigma ta mails
> twn allwn.

Dikio exeis :(

Kai na peis oti den exei option h malakia to Outlook, paei sto diaolo.
ALLA EXEI!  Apla einai disabled to quoting me "> " by default, kai prepei na
to allajeis me to xeri.

Sto http://www.lemis.com/ exei ena polu oraio arthro sthn selida tou Greg
Lehey gia to posting style.  To egrapse gia tin lista freebsd-questions alla
osa leei ekei isxuoun kai se alles listes.  Skeftomai thn ellhnikh tou ekdosh
(pou to metefrasa gia to FreeBSD Greek Documentation Project) na thn kano post
san apanthsh se opoion grafei me tetoia xaza styl.

Vikentie, sou exo ena dwraki.  Diabase to ejhs:

    http://freebsd.labs.gr/doc/html/el_GR.ISO8859-7/articles/freebsd-questions/article.html

Then post again...

-giorgos