partition size

v13 at priest.com v13 at priest.com
Mon Sep 24 16:05:01 EEST 2001

On Monday 24 September 2001 14:49, Vikentios wrote:
> Sou proteinw na baleis to /home katw apo to /var se ena partition (kai
> link to /home sto /var/home). To /var einai ena partition pou synh8ws 8es
> na exeis oso to dynaton perissotero xwro. Ekei 8a baleis thn cache tou
> squid (pou sou gemise to /var), ekei 8a baleis ta data ths mysql, ekei 8a
> baleis ta mail sou, ekei 8a baleis ta logs,...
>  Twra gia ta ypoloipa partition bgale 150Mb gia / kai ta ypoloipa kanta
> /usr mias kai to / 8ES na einai mono tou kai na mhn exei prooptikes na
> gemisei.
1) to /var ypothitethetai oti einai gia arxeia poy alazoyn kai poy prepei na
einai ksexorista se kathe PC kai OXI gia home dirs.
2) 150MB gia to / ????? trelos eisai ??? kai otan tha apofasisei oti prepei
na balei mia glibc poio kainoyria.. kai na alaksei kai to gcc, tote poy tha
ton brei ton xoro ? Fysika mporei na min to kanei etsi, alla na apofasisei
na kopanisei ena kainoyrio distro apo pano, opote pali sta idia kai xeirotera
einai. Dedomenoy ton simerinon synthikon, ena / me 0.5-1GB einai OK, an den
exeis ekei perita pragmata. Ta ypoloipa pane sto /usr/local .. (oti perissevei),
sto /home analoga me tis anagkes ton xriston, sto /tmp an den xrisimopoieis tmpfs
(alios pane se swap) kai sto /var, analoga me to ti tha kaneis (an thes na exeis
200MB cache toy squid, tote mia 300aria tha se bolepsei gia arketo kairo).

> Mporei na kano lathos alla ektos mias pragmatika server egatastasis,
> ena skliro disko ton 2G kalytera na ton hrisimopoieis olokliro. Isos mono
> to /home na to kaneis mono tou mount gia mia mellontiki anavathmisi.
Gia ton logo poy aneferes, to /usr/local prepei na einai ksexoristo, oste an
kaneis anabathmisi na min ksanapernas oti exeis perasei idi. Apo thn empeiria
moy, oi synthikes toy home pc einai poio dyskoles apo enos mixanimatos poy den
to peirazei kaneis (aka server). Sto spiti soy tha kaneis 2-3 alages sxedon kathe
mera, eno ekei .. asta na pane ..

<<V13>>