Slow printing?

John Salatas john at csn.gr
Mon Sep 24 15:37:25 EEST 2001

> To printing me Linux den parathrhsate oti einai kapws argo (apo netscape
> as poyme)? Bebaia metatrepei se PS prin typwsei ap'oti gnwrizw kai se
> printers poy den yposthrizoyn postscript sernetai. Yparxei kamia lysh?
> Ayto to Xprt twn X4.1 einai kati endiaferon? Exw ena klasiko inkjet (HP
> Deskjet 870Cxi).
Stin dikia mou periptosi (EPSON Stylus COLOR (o prwtos pou eixe bgei to 1995)
se SuSE 7.2 me CUPS) typwnei pio grigora ap' oti ta Windows.
Mallon i periptosi sou sxetizetai me default settings tou ektypoti. Gia
paradeigma sti diki mou periptosi (blepe EPSON) High Speed, microwave kai dpi.
An xrisimopoieis CUPS gia tis ektyposeis sou dinei polla options gia
skalisma. Just play with them.
Pisteuo na boithisa