Mozilla plugins

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Mon Sep 24 13:46:01 EEST 2001

Lefteris Xanthoudakis wrote:

> Kalhmera se olous,
>
> Ithela na rwthsw, mia kai syzhtate gia browsers ean exei lysei kaneis to
> problhma twn plugins ta opoia de
> leitoyrgoyn. Exw thn idia egkatastash se dyo mhxanhmata (redhat 7.0 me
> ton teleytaio mozilla) kai to flash plugin sto ena mhxanhma kollaei olo
> to browser, o opoios argei dramatika na ksekinhsei, h otan ksekinaei, se
> periptwsh poy fortwsei selida me flash, tote kollaei kai pali kai thelei
> lepta na shkwsei to plugin. To allo plugin realaudio, krasarei olo to
> browser. To mono poy doulebei einai to java. Moy kanei entypwsh giati ta
> [...]

Eixa faei ke ego den ksero poses meres gia na valo to Flash 5 ston mozilla.
Gia kapoio akathoristo logo o mozilla DEN ksekinuse (xoris na grafei tipota
se logs i otidipote allo). H lisi itan anti na valo ta ShockwaveFlash.class
ke libflashplayer.so sto
/usr/lib/mozilla/plugins/ eprepe na valo ena soft link tu libflashplayer.so
apo to /usr/lib/netscape/plugins.

Tora exo to 0.9.3 ke to plugin mu duleuei kanonika. H java einai soft link
omos.

To mono provlima pu exo einai oti den ipostirizei tis PercentLoaded(),
TGotoLabel() stin Javascript me apotelesma na anagkazome na xrisimopoio to
vmware.

Gia Real Player den exo dokimasei. Prosfata sto slashdot eida gia ena
universal plugin (quicktime, etc...) plim omos commercial.

Steile prosopiko mail gia perissotera
--
Tsagatakis Giannis