Otan to linux 8umizei windows...

Stoilis Giannis stoilis at bluebird.gr
Sun Sep 23 01:42:01 EEST 2001

Στις Κυρ 23 Σεπ 2001 01:36, γράψατε:
> Gia kapoio logo o XFS server den fortose kai tis TTF grammatoseires apo
> tin arxi. Me "xlsfonts" mporeis na deis an einai fortomenes.
> Mipws oi TTF einai sthn katatmisi tvn Windows; H tis exeis antigrapsei
> stin katatmisi tvn Windows;
To Suse den xrhsimopoiei XFS server, exei native truetype support. H alh8eia
einai oti "ksexasa" na dw me xlsfonts, eida mono genika an tis exei, sto font
selector. Den tis eixe. Oi truetype grammatoseires einai kanonika se dir mesa
sto linux root partition. Eksalou, den nomizw oti den tis fortwse kanonika,
epeidh to log off - logon twn xrhstwn pou ekana, egine xwris restart tou X
server. Kati allo eftaige kai efoson den to kanei twra, den mporw na to
entopisw.

Filika
- Giannis Stoilis