gnupg/pgp keys

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sun Sep 23 00:13:01 EEST 2001

Nikos Mavroyanopoulos <nmav at hellug.gr> wrote:

> Oι περισσότεροι εδώ δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, οπότε και έχουμε λίγα
> ασφαλή κανάλια επικοινωνίας... Καλό είναι να ξέρουμε για αυτόν που
> υπογράφουμε, κατι περισσότερο απο το e-mail...

Αληθές.  Πάντα είναι πιο ωραία να έχεις πάει σε ταβέρνα με τυπωμένο το PGP
public key, και να γελάς αν κάποιος την πατήσει και δεχτεί να *πληκτρολογήσει*
το τυπωμένο κλειδί σε αρχείο πριν το κάνει import στο keyring του.

(Σαν αυθεντικός μπάσταρδος, το έχω δοκιμάσει να το κάνω σε σεμινάριο :p
 Η ατυχία είναι ότι μόνο ένας ψάρωσε και δέχτηκε να πεθάνει πάνω σε keyboard.)

-giorgos