gnupg/pgp keys

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sat Sep 22 16:35:02 EEST 2001

Serafim Zanikolas <serzan at it.teithe.gr> wrote:
> On Sat, Sep 22, 2001 at 11:48:26AM +0300, Sotiris Tsimbonis wrote:
> > > Έλα να βλέπω άτομα να σηκώνουν χεράκια και να λένε 'κι εγώ'.
> >
> > Ki egw, ki egw :)
> >
> > Sot.
>
>    Makari na mporousa kai 'gw alla eimai thessaloniki :>

Fusika kai mporeis.  Katebazeis ta keys apo kapoio keyserver, kai sou
stelnoume to fingerprint me kapoio ``asfalh tropo'' (p.x. thlefonika :P)

Koitas to signature tou key, me:

	% gpg --list-keys --fingerprint "onoma"

kai to kaneis manually verify.  An tairiazei, kaneis to public-key sign,
extract se ascii armored file, pgp-encrypt to file, kai to stelneis ston
owner.  Xmmm, gia na doume.

-giorgos