Squid

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Fri Sep 21 22:22:01 EEST 2001

When the time was Fri, 21 Sep 2001 15:10:55 +0300, John Salatas wrote....

 John->Kalimera,
 John->exo stisei se ena mixanima (esto myweb.local me ip 192.168.0.1) web server
 John->(apache) gia testarisma kapoion selidon. Sto idio mixanima exei stithei kai o
 John->Squid alla oxi nameserver (bind). To provlima pou dimiourgeitai einai oti
 John->otan apo ena alllo mixanima (pou exei rythmistei na xrisomopoiei ton proxy)
 John->doso se ena browser ti dieuthinsi http://myweb mou bgazei "unable to
 John->determine IP address from host name myweb.local" (logiko).
 John->Otan tora tou doso http://192.168.0.1 mou emfanizei kanonika ti selida
 John->index.html alla ean tou doso http://192.168.0.1/dirname bgazei pali to gnosto
Logiko na vlepeis thn index.html dioti o server exei request se port 80 kai o apache pou einai up
to pernei gampari kai apantai.
John->"unable to determine IP address from host name myweb.local".
xm afto mou kanei perissotero thema apache kai oxi squid.

Elpizw na voithisa,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life