cdrecord + scsi

v13 at priest.com v13 at priest.com
Fri Sep 21 21:31:01 EEST 2001

On Friday 21 September 2001 19:57, Lempesis Antonios wrote:
> Meta apo prosektikoteri matia eida sto /dev oti exw scdx major minor 11,x
> srx hard links sta proigoumena kai sgx me major minor 21,x. Alla outws i
> allws to cdrecord evgaze minima lathous kai xwris ta srx. To provlima mou
> einai pio arxeio prospathei na anoixei kai den vriskei:
>
> cdrecord: No such file or directory. Cannot open SCSI driver.
> cdrecord: For possible targets try 'cdrecord -scanbus'. Make sure you are root.
> Cdrecord 1.9 (i686-pc-linux-gnu) Copyright (C) 1995-2000 Jörg Schilling

Se xalaei na dokimaseis kai ena
cdrecord dev=SCSIBUS,TARGET,LUN ?
px gia to cdr soy me scsi id 7, poy einai ston scsi0 dineis:
cdrecord dev=0,7,0

etsi den mplekesai me to /dev

> Antonis
<<V13>>

p.s. an den poiasei kai ayto steilei more infos (cat /proc/devices, to ti dineis sto
cdrecord, to ti eksodo soy bgazei (treksto me -vvv) kai to dmesg (isos kai ena
cat /proc/scsi/scsi) mipos kai ginei tipota..