Browser war (was: Re: bigcity.gr)

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Fri Sep 21 21:02:01 EEST 2001

On Fri, 21 Sep 2001, Steve Stavropoulos wrote:
> On Thu, 20 Sep 2001, NKanellopoulos wrote:
>
> Apla o IE einai fortwmenos MAZI ME TA WINDOWS. Gia des posh mnhmh pianoun
> ta win kai ela mila meta :P

Δεν ξέρω τι κάνουν οι τελευταίες εκδόσεις του IE και των Windows, αλλά
οι παλιότερες δουλεύαν πολύ καλά και με λίγη μνήμη. Πχ. - έχω ένα
γνωστό που δουλεύει ακόμα με έναν Pentium 100Mhz με 16 MB RAM. Γενικά
δουλεύει αρκετά καλά. Δεν πετάει, αλλά δεν είναι και πολύ αργός.

Αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να τρέξει Linux και Mozilla. Το ίδιο ισχύει
και για άλλες εφαρμογές - ας πούμε χρησιμοποιεί το MS-Office 97
(κυρίως Excel) και δουλεύει μια χαρά. Οι αντίστοιχες εφαρμογές του
Linux είναι αρκετά μνημοβόρες. Όχι, δεν κατηγορώ αυτούς που τις
έγραψαν και τις προσφέρουν ελεύθερα στον κόσμο - κάθε άλλο. Απλώς
υποδεικνύω ένα σημείο όπου το ελεύθερο λογισμικό θα υστερεί πάντα,
αφού όλοι οι προγραμματιστές έχουν (το λιγότερο!) περισσότερη μνήμη.
Για κάποιον που έχει όμως τον υπολογιστή για 1-2 συγκεκριμένα
πραγματάκια και δεν έχει καμιά όρεξη να πάρει καινούριο, δε νομίζω ότι
υπάρχει άλλη λύση.

>  Kati den paei kala me to systhma sou. Exw ton mozilla se PIII at 933 kai
> anoigei se ligotero apo 3 seconds (se RedHat 7.1). Ayto kai gia ton 0.7

Ε, και; Εγώ έχω PII at 333 και ανοίγει πολύ πιο αργά. Χρησιμοποιώ το
Netscape 3.04, νομίζω ότι είναι από τους καλύτερους browser - αν μόνο
υποστήριζε και εικόνες png θα ήταν τέλειος!

Παρεμπιπτόντως, ο Konqueror είναι και αυτός πολύ καλός, και αρκετά πιο
ελαφρύς από το Mozilla. Επίσης έχει διάφορες λεπτομέρειες που τον
κάνουν πιο εύχρηστο.

Αλέξανδρος