Request For Info: karta ixou kai NNTP server

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Fri Sep 21 18:55:01 EEST 2001

On Fri, 21 Sep 2001, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> paidia, 2 (sxetika) grigores erotiseis...
>
> 1. 8elo mia karta ixou pou na tin valo pano kai na paiksei AMESOS se ena
> mandrake 7.1, kai na exei sxetika kali apodosi

Mias kai to mandrake basizetai se RH logika 8a prepei toulaxiston na dei
apo mono tou mia palia karta opws h:
 Soundblaster PCI128
alla den eimai Mandrake user. To RedHat 7.1 pantws 8a brei opoiadhpote
yposthrizomenh plug and play karta apo mono tou kai 8a th settarei (elate
allo ena flame-synexeia twra)