Arrg, to bandwith mou !!

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Fri Sep 21 05:14:01 EEST 2001

On Fri, 21 Sep 2001, Stelios Bounanos wrote:

> toy Giwrgoy, o mutt edw pantws to deixnei mia xara. Egw toy exw balei
> sto send_charset na dokimazei iso-8859-7 prin to utf-8, alla den kserw
> poio prepei na protimatai.

 E oxi kai mail se utf-8! Dhladh poses sto diaolo glwsses 8es na baleis
sto mail pou 8a steileis?
 To iso-8859-7 sou fainetai ligo? Den se kalyptei? 8es kati megalytero?

 Den ftanei pou o giorgos me anagkase na dw to mail tou apo to mozilla kai
oxi apo to pine exoume kai esena na les oti mporei etsi na einai to swsto
:P