Javascript help

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu Sep 20 19:43:01 EEST 2001

On Wed, Sep 19, 2001 at 06:26:53AM -0700, Mixalis Korwnios
 <korwnios2001 at yahoo.com> was rumoured to have said:

> Xairetw,
>
> aytes tis meres 8elw na ftiaksw mia webpage kai 8a
> h8ela na xrhsimopoihsw to parakatw script.(To opoio
> den einai tipota allo para apo ena button pou
> anoigei to my.html se neo window.)
>
> <form>
> <input type="button" value="Click here to see">
> onclick="window.open('my.html','win1','width=200,height=200')"
> </form>

Den exw apofasisei ti einai pio ekneyristiko, na anoigei mia selida
para8yra kata boulhsh 'h na orizei kai to mege8os kai meta o mozilla na
xrhsimopoiei to idio mexri na ton kaneis resize. Apaitw
epanaprosdiorismo ths javascript wste h window.open() na mhn dexetai
tipota allo ektos apo 756x529! :-)

Eytyxws poy sta teleytaia releases toy Erpetoy yparxoyn ry8miseis poy
ta koboyn ola ayta ( http://www.mozilla.org/unix/customizing.html ).

[snip]

Rgds,
/-sb.