bigcity.gr

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Thu Sep 20 18:29:05 EEST 2001

From: NKanellopoulos <nkan at profile.gr>
Subject: Re: bigcity.gr
Date: Thu, Sep 20, 2001 at 10:28:43AM +0300

> Συμφωνώ απόλυτα. Ο explorer (μαζί με το excel) είναι το καλύτερο
> πρόγραμμα της microsoft. Μόλις 5 ΜΒ στην μνήμη (25 ο Mozilla).

Ναι, αν σκεφτείς όμως ότι το Mozilla είναι ένα τεράστιο μονολιθικό
κατασκεύασμα, που σηκώνεται από το μηδέν κάθε φορά, ενώ ο IE είναι πάρα πολλά
κομμάτια που μεγάλο τους ποσοστό το χρησιμοποιεί ήδη το λειτουργικό σύστημα,
πριν εσύ ακόμα δεις καλά καλά τη μπάρα της "Εναρξης"... μάλλον δεν συγκρίνεις
τα ίδια πράγματα.

Φυσικά μπορείς να πεις ότι ``μαγκιά του explorer, αφού έκοψαν το πρόγραμμα σε
τόσα πολλά αντικείμενα και είναι πιο καλά σχεδιασμένο''.  Ίσως και να μην
διαφωνήσω πολύ.  Αυτό είναι άσχετο με το πραγματικό memory footprint που έχει
ένα IE instance όμως.  Πρώτα, για να συγκρίνεις απαιτήσεις μνήμης μεταξύ
Netscape, Mozilla, Opera, IE κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, πρέπει να ορίσεις
-σαφώς- τι μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι μέρος του προγράμματος και πως ακριβώς
θα μετρήσεις την μνήμη που αυτό καταλαμβάνει όταν τρέχει.

- giorgos