bigcity.gr

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Thu Sep 20 13:47:00 EEST 2001

> Αν είναι έτσι τα πράγματα, παραιτούμαι. Αλλά εγώ πιστεύω πως δεν είναι
> έτσι τα πράγματα, δηλαδή ένας visitor δεν τα περιμένει όλα αυτά. Ένας
> visitor περιμένει να δεί μια καλοδεμένη, μελετημένη στο navigation,
> ελαφριά και απλή σελίδα ώστε να ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ εύκολα και γρήγορα.
> υπάρχουν τόσες πολλές σελίδες/καλά παραδείγματα εταιρειών που δουλεύουν
> ακριβώς έτσι. Μπαίνεις και βρίσκεις αυτό που θές κατευθείαν.

File to provlhma sou mallon einai oti ta vlepeis poly 6ewrhtika ta
pragmata. Yparxoyn xrhstes pou volevontai me text only sites 'h me sites
me elaxista grafika, alla aytoi einai meiwnothta. Epipleon mperdeveis to
navigation me thn emfanish. Ena site mporei na exei grafika kai na einai
eykolo sthn plohghsh.

Ase pou den mpainoun oloi sto Internet gia na KANOUN TH DOULEIA TOUS,
alla gia na xazepsoun.

> Αν, από την άλλη το internet είναι γεμάτο καταναλωτές οι οποίοι ψάχνουν
> μανιωδώς να βρούν σελίδες φτιαγμένες εξ ολοκλήρου σε flash, έ τότε
> εσείς οι σπουδαγμένοι, οι προφέσσορες, οι ειδικοί, οι ντοκτοράδες, οι
> υπεραισιόδοξοι κουστουμάκηδες με την μπριγιαντίνη στα μαλλιά και τους
> μεγάλους υπέρογκους μισθούς, ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ: βάλατε τα PCιά σαν
> κατσαρόλες σε κάθε σπίτι του κάθε άσχετου και κερδίσατε ένα πρόσφορο
> έδαφος να εφαρμόσετε τακτικές marketing και διαφήμισης. Ε, ΟΧΙ, να
> ξέρετε πως θα βρείτε εξτρεμιστές αντάρτες να σας εμποδίσουν σε αυτό.

Gia allh mia fora, milas tou koutourou. To PC den exeis katalavei pws
gia para pollous an6rwpous einai efamillo tou plynthrioy, h zwh tous
dhladh den peristrefetai gyrw apo ayto. Ase pou allo sou eipan prin, oti
dhladh oi etairies 6eloun omorfa sites. An ayto sou fainetai ypervoliko
tote mallon den exeis doulepsei sth zwh sou.

> Το internet είναι ένα εργαλείο και εμείς το χρησιμοποιούμε για πηγή
> γνώσης. Αν νομίζετε ότι θα το μετατρέψετε σε τεκέ, είστε γελασμένοι.

Gia sena mporei na einai ergaleio. Gia allous, pou mallon einai oi
perissoteroi, einai apla psyxagwgia.

> Και ΝΑΙ, οι σημερινοί web-designers παίρνουν τα κέρατά τους, 500 και
> 600 για μια σελίδα. Ξέρω προσωπικά περιπτώσεις, και σε αυτές τις
> περιπτώσεις που ξέρω, ξέρω το ιστορικό background, τί σχέση είχαν με
> υπολογιστές, πόσα παιχνίδια παίζαν καθημερινά, τί σπουδάζανε κλπ.

Epeidh h syzhthsh ksekinhse anaforika me to open24, to sygkekrimeno site
den ftiaxthke apo ton geitona sou, alla apo etairia. Stis etairies oi
designers den pernoun ayta ta lefta pou les.

> Η αγρότισσα που μαζεύει στον ήλιο ντομάτες για να παίρνει τις
> βιταμινούλες του ο webdesigner και να ζεί μες στη μικρο-χλιδή του,
> ξέρεις πόσα παίρνει ???

Emeis ypoti6etai oti 6a lysoume to koinoniko-politiko-oikonomiko
provlhma tou planhth? Ase pou an einai na milhsoume gia fragka, enas
emporos narkwtikwn pernei poly perissotera apo enan designer, dokimase
to gia na mas kaneis kai skonto.