bigcity.gr

DJ Art djart at linux.gr
Thu Sep 20 11:41:00 EEST 2001

On Thursday 19 September 1996 23:33, Yannis Kotsinos wrote:

> fysika... sto katw katw, enas endexomenos visitor perimenei na dei
> kati san bitrina, kati omorfo se ena commercial site.

ε, όχι, δεν περίμενα να το πείς αυτό.

Αν είναι έτσι τα πράγματα, παραιτούμαι. Αλλά εγώ πιστεύω πως δεν είναι
έτσι τα πράγματα, δηλαδή ένας visitor δεν τα περιμένει όλα αυτά. Ένας
visitor περιμένει να δεί μια καλοδεμένη, μελετημένη στο navigation,
ελαφριά και απλή σελίδα ώστε να ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ εύκολα και γρήγορα.
υπάρχουν τόσες πολλές σελίδες/καλά παραδείγματα εταιρειών που δουλεύουν
ακριβώς έτσι. Μπαίνεις και βρίσκεις αυτό που θές κατευθείαν.

Ακόμα και η σελίδα της Microsoft κάποτε ήταν λαβύρινθος και τώρα είναι
περισσότερο σωστή και γρήγορη από τότε.

Αν η σελίδα είναι 10 τόνους, και νομίζω πως θα συμφωνήσεις, για να
βρείς κάτι εκεί μέσα, τότε θα σου βγεί η Παναγία.

Αν, από την άλλη το internet είναι γεμάτο καταναλωτές οι οποίοι ψάχνουν
μανιωδώς να βρούν σελίδες φτιαγμένες εξ ολοκλήρου σε flash, έ τότε
εσείς οι σπουδαγμένοι, οι προφέσσορες, οι ειδικοί, οι ντοκτοράδες, οι
υπεραισιόδοξοι κουστουμάκηδες με την μπριγιαντίνη στα μαλλιά και τους
μεγάλους υπέρογκους μισθούς, ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ: βάλατε τα PCιά σαν
κατσαρόλες σε κάθε σπίτι του κάθε άσχετου και κερδίσατε ένα πρόσφορο
έδαφος να εφαρμόσετε τακτικές marketing και διαφήμισης. Ε, ΟΧΙ, να
ξέρετε πως θα βρείτε εξτρεμιστές αντάρτες να σας εμποδίσουν σε αυτό.

Το internet είναι ένα εργαλείο και εμείς το χρησιμοποιούμε για πηγή
γνώσης. Αν νομίζετε ότι θα το μετατρέψετε σε τεκέ, είστε γελασμένοι.

Άλλωστε, μετά το επικείμενο πυρηνικό ολοκαύτωμα, νομίζω πως η
ανθρωπότητα δεν θα κάνει άλλο λάθος. Θα γεμίσει ένα διαστημόπλοιο με
μαρκετίστες, κομμωτές, δικηγόρους, διαφημιστές (και ότι άλλο καλό και
κουλτουριάρικο), θα τους τιμήσει σαν ήρωες και θα τους στείλει σε μιά
αποστολή αποίκησης ενός καινούριου πλανήτη (χωρίς φυσικά, συστήματα
προσγείωσης ;)

άμα πιά :-)

κοινώς, και για να μην παρεξηγηθεί το mail, απλά υποστηρίζω την άποψη
ότι αν σου τη σπάει μια σελίδα, απλά δεν την επισκέπτεσαι.

(και ναι, θα με πείς ρομαντικό, χάρηκα. Επίτηδες τα γράφω έτσι γιατί
όσες φορές και να πούμε ότι η html είναι μια markup language και πως οι
σελίδες δεν φτιάχνονται βασισμένες σε ένα πρόγραμμα, αλλά βασισμένες
στην HTML, δεν θα το καταλάβει κάνείς).

Και ΝΑΙ, οι σημερινοί web-designers παίρνουν τα κέρατά τους, 500 και
600 για μια σελίδα. Ξέρω προσωπικά περιπτώσεις, και σε αυτές τις
περιπτώσεις που ξέρω, ξέρω το ιστορικό background, τί σχέση είχαν με
υπολογιστές, πόσα παιχνίδια παίζαν καθημερινά, τί σπουδάζανε κλπ.

Η αγρότισσα που μαζεύει στον ήλιο ντομάτες για να παίρνει τις
βιταμινούλες του ο webdesigner και να ζεί μες στη μικρο-χλιδή του,
ξέρεις πόσα παίρνει ???

πές με ρομαντικό, αλλά εγώ βλέπω μια όχι ισορροπημένη κατάσταση. Εσύ
βλέπεις πως το Dreamweaver είναι καλύτερο από το frontpage. Δηλαδή, τί
είχαμε τί χάσαμε ???

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?