Procmail + Sendmail + multiple Domains Question

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Thu Sep 20 02:03:01 EEST 2001

From: The Reverant <reverant at freemail.gr>
Subject: Re: Procmail + Sendmail + multiple Domains Question
Date: Thu, Sep 20, 2001 at 12:37:18AM +0300

> Tora tha mou peite, to na settarei _pliros_ kapoios sendmail:
>
> 1) prokalei tin pliri ekartisi tou apo text editors

/me runs away screaming 'Emaaaaaaaaccccccs'

> 2) se kanei bathia thriskevomeno

h satanisth!  ena apo ta duo...
sto telos h anafoneis ekplhktos 'Thee mou! Doulepse!',
h ourliazeis apo xara 'Aei sto diaolo pia! Blammeno!  Epitelous epaikses!'.

> 3) se afinei anikano me Parkinson mexri na teleioseis kai to teleftaio .mc file

% cd
% wc -l sendmail/*.mc
      43 sendmail/hades.mc
      43 total

Tolmhses na me peis anikano ?  THA PETHANEIS !

- giorgos