bigcity.gr

DJ Art djart at linux.gr
Wed Sep 19 21:22:01 EEST 2001

On Wednesday 19 September 2001 20:18, wrote:

> [...]

και για αυτόν τον τελείως ηλίθιο λόγο ο explorer είναι καλύτερος
browser ??

> Πιστεύω πως

Αυτό είναι το σημερινό πρόβλημα. ότι την έχουν δεί "κάπως" οι "web
designers" και δημιουργούν σελίδες βασισμένες πάνω σε ένα πρόγραμμα και
όχι βασισμένες επάνω σε μία markup language όπως η html.

δηλαδή, δεν είναι web-designers, είναι προγραμματιστές ms-frontpage,
προγραμματιστές dreamweaver, σχεδιαστές «πολυμέσων» για τον player που
λέγεται microsoft internet explorer (+ flash 5 + shockwave ++)

ότι μπορείς να κάνεις με αυτά τα δεδομένα πράγματα, μπορείς να το
κάνεις χρησιμοποιώντας εργαλεία που αποτελούν standards (html, xhtml,
css κλπ κλπ κλπ)

Αν μιλάμε για δυναμικές σελίδες, μιλάμε για php, (άντε asp) και (σε
λίγο καιρό) ακόμα και xmlc.

10% που μειώνεται ?? εγώ ξέρω πως αυτό που αυξάνεται είναι οι
ανεξάρτητοι καλλιτέχνες με κουστουμάκια που έχουν σπουδάσει
αρχιτεκτονική, ηχοληψία, μοντάζ, διακόσμηση, κλπ και καλούνται από τις
εταιρείες να φτιάξουν μια βιτρίνα για explorer. έτσι είναι τα πράγματα.

και ανθρακωρύχος είναι δύσκολο να είσαι, αλλά κάποιος πρέπει να την
κάνει τη δουλειά. Το θέμα είναι πως ο ανθρακωρύχος παίρνει 3 και 60,
ενώ ο ανεξάρτητος γιδοβοσκός παίρνει τα κέρατά του, ποσό ανάλογο με
πόσα "κιλά" βαριά σελίδα γράφει.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?