ry8mizontas dynamika to hostname DHCP pelatwn

Serafim Zanikolas serzan at it.teithe.gr
Wed Sep 19 20:57:01 EEST 2001

   Geia sas paidia!

   Exoume enan DHCP server (ISC DHCP se Debian) pou
eksyphretei ena synolo pelatwn (aka clients) pou trexoun
linux (Mandrake) `h/kai win2k.  Parexontai oles oi aparaithtes
ry8miseis TCP/IP, dynamikh mis8wsh IP kai apostolh hostname.

   To linuxaki, gia thn akribeia ta (undocumented fysika)
network scripts tou Mandrake, paizei mia xara kai ry8mizei to
hostname, me thn proypo8esh pws o client prin thn DHCP aithsh
den exei hdh kapoio (hostname) `h exei kati typiko px. localhost

   H empedwsh tou teleytaiou mou phre kamposh wra kai sto
endiameso anarwtiomoun kata poso to problhma htan sto conf tou
server `h tou client. Ayta gia thn elleipsh documentation sto
Mandri!

   To problhma einai oti den mporw na bgalw akrh gia to kata
poso ta win2k problepetai na ry8misoun dynamika to hostname
mesw DHCP kai an nai pws??

   Perito na poume oti to online help tou win2k de leei
tipota sxetika. Ayto pou legetai ``knowledge base'' sto site
ths MS, oxi oti to epsaksa kai eksonyxistika, de fenetai na
milaei pou8ena gia hostnames mesw DHCP.

   Poly eyxaristws na steilw leptomereies sxetika me tis
ry8miseis twn server & client gia to setting tou hostname,
se opoion endiaferetai.

   tnx gia osous ftasan ws edw :>

--
Serafim Zanikolas