bigcity.gr

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Wed Sep 19 20:12:00 EEST 2001

On Wed, 19 Sep 2001 19:35:27 +0300 "Thomas N. Stefanidis" <thomas at prometheas.gr> wrote:

> OK βρε παιδιά...
>     Όλα καλά και ωραία...Αλλά είναι όντως δύσκολο για έναν σχεδιαστή να πετύχει
> 100% συμβατότητα και με τους 2 browsers.Όσο και αν μου αρέσει ο Netscape(αυτόν
> χρησιμοποιώ),πρέπει να πω πως ο Explorer έχει σαφώς πολύ καλύτερη "επεξεργασία"
> της HTML.Αν για παράδειγμα ξεχάσεις ένα </td> ή
> τα καταφέρνει καλύτερα...

Αυτό είναι θέμα ανεπάρκειας του σχεδιαστή των σελιδών, όχι του Netscape, τα standards είναι για να ακολουθούνται.
Εξάλλου, από τον 6, στον gecko μπορείς να τα παραλείψεις, όπως ακριβώς ορίζουν τα specs της νέας html (αλλά όχι της xml, εκεί να δεις σφαγή που έχει να γίνει)

>     Είναι πολύ σπαστικό να κάνεις μια σελίδα και να βλέπεις πως δουλεύει τέλεια
> στον Netscape,αλλά όχι στον Explorer ή και αντίθετα...Πιστεύω πως sites
> κατασκευασμένα με βάση τον Explorer είναι σαφώς καλύτερα και μπορείς να κάνεις
> πολλά.Δυστηχώς η Netscape έχει χάσει το παιχνίδι..Πράγματα που στον Explorer
> θεωρούνται δεδομένα (παράδειγμα ειδικά styles στην σελίδα,κάποια είδη σελίδων
> dynamic ), στον Netscape έπρεπε να φτάσουμε στην έκδοση 6 για να γίνουν.

Ναι, αλλά από την έκδοση 6 και μετά, ο gecko έχει σημαντικά ανώτερη υποστήριξη CSS απ' ότι ο IE. Δοκίμασε να δεις ΠΧ το linux.com με ΙΕ και με Netscape (ή καλύτερα mozilla) για να καταλάβεις διαφορά σε css.
Όσο για τα tables, και τα cellpading και cellspacing, όπου είναι η μεγαλύτερη διαφορά στους 2 browsers, το λάθος ήταν του ΙΕ. Το ότι πολλοί ``Designers'' τό 'καναν exploit για να δημιουργούν διάφορα εφέ, τώρα με τον ΙΕ6 τους γυρίζει μπούμερανκ, και τα sites τους φαίνονται borderοτά!!!

> Δεν
> είναι ανάγκη ένα site να χρησιμοποιεί εργαλεία της Microsoft για να είναι
> συμβατό με Explorer.Απλά ο σχεδιαστής βλέπει τι θέλει να κάνει και ανάλογα
> αποφασίζει...Άλλωστε όσο και άσχημο ακούγεται...δεν μπορεί να αλλάζει την δομή
> του site για ένα 10% που συνεχώς μειώνεται.Εγώ εξακολουθώ να προσπαθώ να κάνω
> sites συμβατά και στους 2,αλλά πιστέψε με είναι δύσκολο...
>

> Θωμάς

Από την πρώτη σελίδα, που δεν έχει charset με αποτέλεσμα ο mozillaκος να βγάζει αλαμπουρνέζικα φαίνεται ότι οι designers είναι ``γιδοβοσκοί'' (όπως θα έλεγε και ο Μιχάλης)...

Εξάλλου, όλα αυτά τα αποτελέσματα που θέλουν, κάλλιστα μπορούσαν να τα υλοποιήσουν χωρίς javascript, γενικότερα είναι μια ερασιτεχνική ``ετοιματζίδικη'' δουλειά.

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr