bigcity.gr

Thomas N. Stefanidis thomas at prometheas.gr
Wed Sep 19 19:38:01 EEST 2001

OK βρε παιδιά...
    Όλα καλά και ωραία...Αλλά είναι όντως δύσκολο για έναν σχεδιαστή να πετύχει
100% συμβατότητα και με τους 2 browsers.Όσο και αν μου αρέσει ο Netscape(αυτόν
χρησιμοποιώ),πρέπει να πω πως ο Explorer έχει σαφώς πολύ καλύτερη "επεξεργασία"
της HTML.Αν για παράδειγμα ξεχάσεις ένα </td> ή
τα καταφέρνει καλύτερα...
    Είναι πολύ σπαστικό να κάνεις μια σελίδα και να βλέπεις πως δουλεύει τέλεια
στον Netscape,αλλά όχι στον Explorer ή και αντίθετα...Πιστεύω πως sites
κατασκευασμένα με βάση τον Explorer είναι σαφώς καλύτερα και μπορείς να κάνεις
πολλά.Δυστηχώς η Netscape έχει χάσει το παιχνίδι..Πράγματα που στον Explorer
θεωρούνται δεδομένα (παράδειγμα ειδικά styles στην σελίδα,κάποια είδη σελίδων
dynamic ), στον Netscape έπρεπε να φτάσουμε στην έκδοση 6 για να γίνουν.Δεν
είναι ανάγκη ένα site να χρησιμοποιεί εργαλεία της Microsoft για να είναι
συμβατό με Explorer.Απλά ο σχεδιαστής βλέπει τι θέλει να κάνει και ανάλογα
αποφασίζει...Άλλωστε όσο και άσχημο ακούγεται...δεν μπορεί να αλλάζει την δομή
του site για ένα 10% που συνεχώς μειώνεται.Εγώ εξακολουθώ να προσπαθώ να κάνω
sites συμβατά και στους 2,αλλά πιστέψε με είναι δύσκολο...

Θωμάς