Javascript help

Mixalis Korwnios korwnios2001 at yahoo.com
Wed Sep 19 16:27:01 EEST 2001

Xairetw,

aytes tis meres 8elw na ftiaksw mia webpage kai 8a
h8ela na xrhsimopoihsw to parakatw script.(To opoio
den einai tipota allo para apo ena button pou
anoigei to my.html se neo window.)

<form>
<input type="button" value="Click here to see">
onclick="window.open('my.html','win1','width=200,height=200')"
</form>

Ayto pou 8elw na kanw einai _ean_ginetai_ na mhn
exw deytero arxeio html (my.html en prokeimenw).
Dhladh oti html kwdikas xreiastei sto neo window
na yparxei sto arxeio pou periexei ayth th form.

Any ideas???

Eyxaristw in advance.