'mirror'

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Sep 19 12:45:02 EEST 2001

On Wed, Sep 19, 2001 at 12:17:11AM +0300, Stoilis Giannis wrote:

> Ypoti8etai oti high availability sthn periptwsh auth shmainei oti OTI kai na
> pa8ei ena mhxanhma, na mporei to allo na parei tous diskous paramasxala kai
> na sunexisei na trexei, swsta? An xrhsimopoieis trito mhxanhma san NFS, opws
> anefere kapoios se prohgoumeno mail (kai upo8etw oti 8a leei kati antistoixo
> to ar8ro tou sysadmin pou upodeikses) tote den eksartasai apo to trito
> mhxanhma? Auto den einai dinei plhres redundancy, etsi? Ektos an einai kati
> pou den epiasa.
> Prosfata eida to sthsimo twn ekshs mhxanhmatwn se Windows 2000:
> 1 cluster me 2 nodes
> ka8e node apo 1 raid-1 + 1 hotspare to ka8ena, gia to leitourgiko (anohth
> epilogh, but what do I know?)
> ka8e mhxanhma exei 2 kartes FiberSCSI. Ka8e mia sundete kai  se ena hub ( den
> exw IDEA pws onomazetai auto to kouti sto opoio sundeei ta Fiber channels
> metaksu tous, opote as ta poume apla hubs-as me enhmerwsei opoios kserei).
> Apo ka8e hub, feugoun apo 2 fiber channels gia ka8e ena apo ta duo sunolika
> external SCSI boxes. (giati exw thn entupwsh oti autos pou skefthke to
> sthsimo einai anegkefalos? Tespa)
> Panw sta SCSI boxes, exoun sthmena 4 raid-1 kai 2 raid-5 apo8hkeutikous
> xwrous.
> Auta. Redundancy uparxei stous servers, stis kartes scsi twn server, sta hub,
>  stis sundeseis hub-servers opws kai hub-scsi, kai sta epimerous raid.
> Mexri to telos ths ebdomadas pisteuw oti 8a prolabw na skisw to susthma (na
> tou perasw linux). An ta kataferw('h' an prolabw), 8a sas steilw entupwseis.

Eipame na mhn plhrwsei kai ta mallia ths kefalhs tou. H3era ki egw na tou
susthsw filers me FCAL diskous kai istories tetoies...

An exei 2 mhxanakia ki enan NFS server me ena swsta sthmeno (pou shmainei
grhgoro kai me resilience) RAID epanw, tote den prepei na agxwnetai.

An einai toso gkantemhs pou 8a skistoun duo diskoi apo to idio RAID group
tote ti na pw, einai atuxos.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]