'mirror'

Stoilis Giannis stoilis at bluebird.gr
Wed Sep 19 00:59:00 EEST 2001

Στις Τρι 18 Σεπ 2001 18:32, γράψατε:
> pare to sysadmin magazine autou tou mhna. Exei mia kalh lysh, 8a
> xreiasteis omws ena trito mhxanhma pou 8a exei raid-1 kai 8a prepei na
> peraseis kai apo mia extra karta diktyou sta dyo yparxonta.
> Ti na kanoume auta exei to high availability.

Ypoti8etai oti high availability sthn periptwsh auth shmainei oti OTI kai na
pa8ei ena mhxanhma, na mporei to allo na parei tous diskous paramasxala kai
na sunexisei na trexei, swsta? An xrhsimopoieis trito mhxanhma san NFS, opws
anefere kapoios se prohgoumeno mail (kai upo8etw oti 8a leei kati antistoixo
to ar8ro tou sysadmin pou upodeikses) tote den eksartasai apo to trito
mhxanhma? Auto den einai dinei plhres redundancy, etsi? Ektos an einai kati
pou den epiasa.
Prosfata eida to sthsimo twn ekshs mhxanhmatwn se Windows 2000:
1 cluster me 2 nodes
ka8e node apo 1 raid-1 + 1 hotspare to ka8ena, gia to leitourgiko (anohth
epilogh, but what do I know?)
ka8e mhxanhma exei 2 kartes FiberSCSI. Ka8e mia sundete kai  se ena hub ( den
exw IDEA pws onomazetai auto to kouti sto opoio sundeei ta Fiber channels
metaksu tous, opote as ta poume apla hubs-as me enhmerwsei opoios kserei).
Apo ka8e hub, feugoun apo 2 fiber channels gia ka8e ena apo ta duo sunolika
external SCSI boxes. (giati exw thn entupwsh oti autos pou skefthke to
sthsimo einai anegkefalos? Tespa)
Panw sta SCSI boxes, exoun sthmena 4 raid-1 kai 2 raid-5 apo8hkeutikous
xwrous.
Auta. Redundancy uparxei stous servers, stis kartes scsi twn server, sta hub,
 stis sundeseis hub-servers opws kai hub-scsi, kai sta epimerous raid.
Mexri to telos ths ebdomadas pisteuw oti 8a prolabw na skisw to susthma (na
tou perasw linux). An ta kataferw('h' an prolabw), 8a sas steilw entupwseis.

Filika
- Giannis Stoilis