Satellite

Lefteris Xanthoudakis lefteris at aquanet.gr
Mon Sep 17 17:15:01 EEST 2001

File Panagioti,

Mporeis na kaneis masquerade to dialup gateway outws wste na doulebei
kai gia VPN. To proxy soy prepei na trexei sto idio mhxanhma me to VPN
client. Na kanei login apo kei sto VPN server. To dialup me to
masquerade mporeis na to exeis se opoio mhxanhma theleis. To exw
ylopoihsei edw kai moirazw me ena IP kai mia sat syndesh se 12
mhxanhmata xwris problhma. To mono moy problhma einai oti to ena
mhxanhma (me to VPN kai to sat) prepei na trexe se windows giati o isp
apaitei kapoio accelarator software poy paizei mono se windows. Kalh tyxh,

Lefteris Xanthoudakis
lefteris at aquanet.gr