console kai messages provlima

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Sep 17 02:29:01 EEST 2001

On Sun, Sep 16, 2001 at 02:08:17PM +0300, Pavlos Parissis wrote:
> Otan omws paw se mia console,trexw kai X sixronos, kanw login kanonika kai pernw sthn mapa tis lines
> meta LOG pou grafontai.
> Exw dei kai lines na mou petagontai kai prin prolavw na kanw login.
> Opws katalavenete afto einai polh enoxleitiko dioti ana 10 lepta ' h analoga ti exw valei san limit
> rate sta log
> pernw ena karw lines kai den mporw na doulepsw.
> Sthn arxh eipa oti ftai to gegonos oti monimos trexei ena
> tail -f /var/log/messages se ena xterm kai afto dhmiourgei to provlima.
> [...]

  man klogd, και συγκεκριμένα δες την παράμετρο -c. Εγώ τον τρέχω με "-c 6"
και μου φαίνεται αρκετά ικανοποιητικό...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"When he was six he believed that the moon overhead followed him.
By nine he deciphered the illusion, trading magic for fact. No tradebacks.
So this is what it's like to be an adult..."
		-- Ed Vedder