console kai messages provlima

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun Sep 16 19:11:02 EEST 2001

On Sun, Sep 16, 2001 at 02:08:17PM +0300, Pavlos Parissis
 <p_pavlos at otenet.gr> was rumoured to have said:

> Hello all,
> Edw kai kairo ousiastika apo tote pou trexei o firewall edw sto RedHat 6.2 kernel 2.4.6 exw ena
> periergo provlima
> pou den exw vrei akoma lish.
> Opws einai fisiko o firewall ftiagmenos me iptables grafei kapoies LOG lines sto
> /var/log/messages,apolitos fisilioghka
> mexri edw.
> Otan omws paw se mia console,trexw kai X sixronos, kanw login kanonika kai pernw sthn mapa tis lines
> meta LOG pou grafontai.
> Exw dei kai lines na mou petagontai kai prin prolavw na kanw login.
> Opws katalavenete afto einai polh enoxleitiko dioti ana 10 lepta ' h analoga ti exw valei san limit
> rate sta log
> pernw ena karw lines kai den mporw na doulepsw.
> Sthn arxh eipa oti ftai to gegonos oti monimos trexei ena
> tail -f /var/log/messages se ena xterm kai afto dhmiourgei to provlima.
> Etsi to skotosa alla kai pali evlepa tis LOG lines sthn console,me ps ax den etrexe h process.
>
> Afto protifora to sinantw kai den exw kataferei na dw ti pezete kai pws tha to lisw.
> Exei kanenas kamia idea gia to ti ftai kai pws mporw na to lisw?

Mporeis, opws apanthsan oi Steve & Serafim, na peirakseis ton syslog 'h mporeis
na peis sto iptables na xrhsimopoiei ena priority gia to opoio o syslog de bgazei
tis grammes sthn konsola. P.x.:

-A chain -s x.y.w.z -d 0/0 -m limit -j LOG --log-level info

> Kalh ebvomada na exoume,
> Pavlos

Protash: pros8ese mia grammh poy na periexei mono to `--' edw, giati moy
mperdeyeis ton emacs poy den to blepei san signature kai den to sbhnei otan
kanei quote (nai, eimai toso tempelhs) :-))
> I love having the feeling of being in control
> while i have the sensation of speed
>
> The surfer of life

Rgds,
/-sb