Na douleia gia Linuxades!!!

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Sep 14 10:53:54 EEST 2001

Hello Lefteris!

  On 13 Sep 01, Lefteris Xanthoudakis wrote to All with subject "Re: Na douleia
gia Linuxades!!!":

 LX> se olous. Ki an brei kaneis Sat ISP poy na paizei sthn ellada
 LX> kai na yposthrizei linux na mas to sfyriksei ki emas.

planetconnect, europeonline ktl ktl ktl, yparxoyn apeires. Eksalloy, anti8etws
me ta montela prosbashs poy apaitoun fysikh parousia kapoy konta ston pelath,
ayto den apaitei tipote. O,ti mporeis na agoraseis apo thn SM-Data mporeis na
agoraseis kai apo thn idia th satspeed me pistwtikh karta.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.