Allo to ena kai allo to allo!

v13 at priest.com v13 at priest.com
Thu Sep 13 18:18:01 EEST 2001

On Wednesday 12 September 2001 21:35, Θαλής Μαντζαβρίδης wrote:
> Bre paidia, giati merikoi de lete na katalabete? Den
> ennow oti ta prwtokolla einai axrhsta. Apla, lew oti
> auto pou endiaferei pleon ton ***polu*** kosmo einai
> desktop, oxi oi texnikes leptomereies tis aoraths
> texnikhs upodomhs. Pantws, eimai bebaios oti to 95%
> ths listas me katalabe. To upoloipo 5%: a)
> karakatasxoliase ena tupografiko mou la8os kai b)
> epanelaban san papagalakia ena (kalo) asteio pou eipe
> o papaxrhstos h ricokostas --den uymamai pws tous lene
> autous tous duo tupades.
 Edo exo na po, oti, an oxi to 95%, to 50% TOYLAXISTON toy
energoy plythismoy ths listas soy apantise idi..

> Y.G. Wraio den htan to KABLI (wx, pali ebrisa) pou
> efagan sth Nea Yorkh kai sto pentagon?
WTF? Na arxisei kai edo politiko-oikomiko-komatiko-polemiko-
.....-tralalo-pagkosmio-logia ? Entaksei .. o kathenas mporei na
leei oti thelei gia to linux edo mesa.. alla ayto poy kolaei re gamoto?
Proteino na ginei read-only o typos (an ginetai) an ksanastilei kati
tetoio... (gia ligo kairo)

<<V13>>

p.s. Min to pareis prosopika, alla u suck.. grafesai sthn lista kai stelneis
3 mail poy einai to ena xeirotero apo to allo. Xoris na ksereis ti syzitiseis
ginontai edo mesa kai poioi diabazoyn ta mail, petagesai kai les mia
filosofia poy soy katebike kai tora petas kai to asxeto prospathontas
na dikseis (???) tis politikes (???) soy pepithiseis kai isos na matheis
kai merikon allon (???).

p.s.2 Sorry paidia.. teleytaio mail apo emena sthn lista gia ton typo
(ektos aprooptoy).. ta alla tha einai kateytheian ston typo....