Na douleia gia Linuxades!!!

Photis Yannoulas photis_the_great at vol.forthnet.gr
Thu Sep 13 11:03:01 EEST 2001

Τώρα που το σκέφτομαι...

Δορυφορική κεραία/σύνδεση καί μοίρασμα Internet σε πολυκατοικία! Καί
φυσικά, ένας server Linux (με Squid) τέρμα απάνω, εκεί που τελειώνει το
ασανσέρ! Δεν χρειάζεται monitor (αλλά ένα UPS-άκι, αυτό με τα 13
χιλιάρικα που διαφημίζουν πρόσφατα), τον τρέχεις από μακριά, καί βάζεις
και μερικά εξτρά (πχ ένα ρελεδάκι που θα κόβει τη σύνδεση με την κεραία,
όταν πέφτουν κεραυνοί) που τα χρεώνεις, καί σ' ευχαριστούν κι από πάνω.

Λεβέντες, σπεύσατε! Είναι κάθετη αγορά, δηλαδή έχει φράγκα, κι ακόμη τα
σαϊνια της πιάτσας δεν την έχουν πάρει πρέφα! (Κι αν την πάρουν, τί
έγινε; Θα στήσουν αυτό το δικτυάκι που λέμε με NT; Σιγά!)

(Θα την είχα ξεκινήσει εγώ τη φάση, αλλά μένω σε μονοκατοικία - καί οι
φίλοι μου οι κομπιουτεράδες μένουν μακριά, ώστε το να αμολήσουμε μιά
καλούμπα με καλώδιο πάνω από σκεπές γειτόνων είναι ανέφικτο.)