New drivers from nvidia

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu Sep 13 05:16:01 EEST 2001

On Thu, Sep 13, 2001 at 04:18:11AM +0228, lydwigvernon
 <lydwigvernon at yahoo.co.uk> was rumoured to have said:

[snip]

> Auta einai ta kala. Na kai ena kako: to README se pdf.
> No comment.
> A oxi ena comment 8a to kanw: posoi text mode pdf viewers uparxoun?
> Plaka plaka an exei kaneis upopsin kati tetoio as to pei. Oxi gia to readme
> ths nvidia, na pote den 3ereis pote 8a meineis me to /bin/sh agkalia. Na
> mhn mporeis na diabaseis ta pdf soy?

Mporeis na ta metatrepseis se postscript ki apo 'kei se text, profanws.
Epishs:
% apt-cache search postscript.*svga
bmv - A PostScript viewer for SVGAlib
gs - Postscript interpreter with X11 and svgalib preview support.
gs-aladdin - Postscript interpreter with X11 and svgalib preview support.

Opote des to kai documentation toy ghostscript, kati 8a yparxei ekei.
Pantws egw me thn svgalib panta eixa problhmata, enas previewer gia
gia fbdev 'h ggi :-) 8a htan poly bolikos (yparxei o fbi alla einai gia
images, ta postscript arxeia ta metatrepei kai fainetai na exei problhma
me megala mege8h).

Rgds,
/-sb.

--