Satellite

Lefteris Xanthoudakis lefteris at aquanet.gr
Wed Sep 12 23:32:01 EEST 2001

Kala ola ayta, alla de skopeyw na perimenw pote tha steiloyn to
doryforo, pote tha kopsoyne thn pita pws tha ton moirasoyne klp klp gia
na parw mia syndromh. Mexri tote tha perasoyn xronia. Yparxoyn arketes
lyseis sthn eyrwph shmera kai oi dokimes poy ekana me afhsan
ikanopoihmeno. 3MBit einai poly kala. Apla sixainomai ta windows ta
opoia einai anekselekta kai psaxnw kapoion isp sthn eyrwph poy o
doryforos na kalyptei thn ellada kai na mhn apaitei proprietry software
gia windows.