Allo to ena kai allo to allo!

Panagiotis Voudouris voudouri at cs.bris.ac.uk
Wed Sep 12 23:27:01 EEST 2001

Θαλής Μαντζαβρίδης wrote:
> Bre paidia, giati merikoi de lete na katalabete? Den
> ennow oti ta prwtokolla einai axrhsta. Apla, lew oti
> auto pou endiaferei pleon ton ***polu*** kosmo einai
> desktop, oxi oi texnikes leptomereies tis aoraths
> texnikhs upodomhs.

Ma8e oti kapoios talaipwros prepei na katsei na ta grayei auta ta "prwtokola".

> Pantws, eimai bebaios oti to 95%
> ths listas me katalabe. To upoloipo 5%: a)
> karakatasxoliase ena tupografiko mou la8os kai b)

Ma8e na grafeis kai 3anaela.

> epanelaban san papagalakia ena (kalo) asteio pou eipe
> o papaxrhstos h ricokostas --den uymamai pws tous lene
> autous tous duo tupades.

Ma8e na xrhsimopoieis ta pontiki gia na kaneis scroll ston mailer sou.

> A, kai mia aderfh mou eipe na mh brizw (3erete,
> malakas, paparia kai alla tetoia), giati merikes alles
> aderfes ais8anontai ena sfy3imo ston kwlo toys. Den

Ma8e na mh brizeis giati "auth" pou sou eipe na mh brizeis profanws eixe
perissoterh paideia kai tropous apo esena.

> peirazei omws. Egw euxomai se ***olous*** kalo xeimwna
> kai mia paragvgikh xronia pou epitelous 8a dwsei sto
> LINUX th 8esh pou tou armozei kai se auth thn amoirh
> xwra (thn pswrokostaina)

Ma8e ola ta parapanw giati kati atoma san esena einai pou pros8etoun to pswro
sthn kwstaina.

> Y.G. Wraio den htan to KABLI (wx, pali ebrisa) pou
> efagan sth Nea Yorkh kai sto pentagon?

APO POTE EXOUN APOPSH KAI TA TROLLS????????????? Auto ela na to 3anapeis otan
deis to spiti sou na katarrei zwntana ston Alpha me th mana kai ton patera sou
mesa. KARAGKIOZI.

Ai sixtir nuxtiatika.