OS War (was: Re: Window manager war (was: Re: Desktop war (was: distro

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Sep 12 17:53:09 EEST 2001

Hello Ioannis!

  On 12 Sep 01, Ioannis Theodossis wrote to All with subject "OS War (was: Re:
Window manager war (was: Re: Desktop war (was: distro ":

 IT> klp. einai gia xanthies grammateis. Oi pragmatikoi antres
 IT> doylevoun me consola se MVS-OS/390.

To MVS einai gia tis aderfes, gia na mporoyne na xtypane aderfistika to enter
me to deksi katw meros ths palamhs [1].

Oi pragmatikoi antres trexoyn VMS. Se VAX 11/730. Kai bazoun kai to meshmeriano
panw apo tom RK05 gia na mhn krywnei.

> (Twra sovara MPLIAX! Pote tha pethanei epitelous? 10 xronia to lene
> etoimothanato kai akoma....)

Pote. Mou exoun tyxei periptwseis opoy kyriolektika perimenan na pa8ei zhmia
ena DEC h IBM systhma gia na broun aformh na to petaksoun/anaba8misoyn se kati
allo. Kai perimenan xronia...

[1] Ka8hste s'ena 3270-style terminal kai 8a katalabete.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.