e oxi kai etsi ore vaggo...

Evripidis Papakostas evris at source.gr
Wed Sep 12 17:53:01 EEST 2001

> Mporei na einai 40 xronia fournaris, alla den exei valei kai poli slacka sta mixanakia tou. Oxi oti 8elo na 8ikso ton evri alla gia rota ton poses fores exei valei slacka...
me anagkazeis na katevaso tin kouta me ta polytimotera apoktimata mou

koitao edo brosta mou tin syllogi mou apo dianomes.

vlepo dio tria:
(C) 1995 InfoMagic slackware 2.3 Kernel 1.2.8 and ELF beta. (kokkina
cds)
(C) 1996 Dec, slackware (exo xasei to eksofyllo gia details) (prasina
cds)
(C) 1996 InfoMagic slackware 3.1 (slackware 96) kerner 2.0 (ble cds)

afta ta esteina tote me xara (o antikatzidis isos to thimatai, tote
doulevame mazi stin epsilon software, kai ego imoun o trelos pou ta
dokimaze stin etairia kai oloi tous -nai kai aftos- gelagane mazi mou).
kai itan fovera, alla itan alles epoxes. sto kokkino cd as poume eixe
kai redhat (Mothers Day release +0.1), sto mple to idio (RH 3.0.3
Picasso kernel 1.2.13). alla tote itan piso (profanos, an sigkrineis ta
kernel versions sto idio paketarisma) to RH kai den tithotan thema
efxristias/rpm based enantion working sistimatos. alloste tote itan kai
alli i paidia mas. .tgz itan state of the art, i kai na min itan, itan
aftonoito pos etsi doulevan ta pragmata. meta anti gia sfiria mono, mas
dosane kai pio ekseligmena tools (katsavidi, pinelo klp). giati na min
vasisteis se ena sistima pou sou dinei kai epiloges gia ola afta kai an
theleis kai tgz kai tgz, alla i domi tou i arxiki na einai basismeni se
omorfi idea (to rpm, dpkg klp einai kalo pragma, proodos)? simera, eno
boro na vro ena slackware, den boro na katalavo giati akrivos na to
valo, mia pou telika ta progs tha paiksoun se ola ta sistimata
(sinithos) me .tgz, .tar.gz, tar.bz2, .rpm, .deb .tar i oti allo. tote
den ipirxe ousiastika i epilogi. tora pou iparxei, einai thema goustou
(kai xronou talaiporias), aisthitikis, apopsis tou pos ta stineis kai se
ti morfi klp.

> Kai min akouo ``ena xrono meta de 8imasai ti exeis kanei sto mixanima''... kanonika 8a eprepe.

ego den thimamai pantos. ontos tha eprepe. alla kai gia tin
prosthesi/diairesi/tetragoniki riza exo computeraki pleon (afou
vevaiothika pos den einai tou satana, den aixmalotizei tin psixi, den
adranopoiei to myalo an theleis na min einai adranes, kai doulevei
sosta) kai paratisa ton avaka kai tis saolin, isouitikes monastiriakes
xronovores methodous ypologismou me to xeri ton kybikon rizon. an
xreiastei kati sigkekrimeno na pao me to xeri, tha exo poly perissotero
xrono kai oreksi na to kano, giati den exei ginei to kefali mou
kourkouti apo to na steiso ta fortune cookies, kai to xbill me to xeri
kai na thimamai meta apo 2 xronia pou kai ti eixa valei, gia na ta
ksestino i na ta kano upgrade apo pano kai na min menoune skoupidia.

pantos it's a matter of taste to Linux flavour, para anagkaiotita, tora
pia kai gia afto eimai eftixis.

ma kala me slack ksekinas polemo? na eleges debian tha eixa kai ithika
provlimata na antidraso, enantion tou se kontra me SuSE, RH, Mandrake.
alla slack?