CD Writing, IDE CD Recorder

DJ Art djart at linux.gr
Wed Sep 12 16:14:22 EEST 2001

On Wednesday 12 September 2001 10:53, NKanellopoulos wrote:
> Καλημέρα.
> Έχω ένα CD Recorder ΤΕAC (8x8x32), IDE.
> Δουλεύοντας με το cdrecord σε dummy mode,
> παρατηρώ ότι υπάρχει μεγάλη αναξιοπιστία σε εγγραφή
> modules, όπως συμβουλεύει το how-to. Όμως το πρόβλημα παραμένει.

ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα ?? Δεν ξεκινάει η διαδικασία εγγραφής ?
ξεκινάει, αλλά δεν ολοκληρώνεται ? Ολοκληρώνεται αλλά δεν κάνει fixate ?

> Θα ήθελα πολύ τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές των πιο έμπειρων.

Τί έκδοση cdrecord έχεις ?

> Φοβάμαι να πειραματιστώ με πραγματικές εγγραφές.
> Μήπως παίζει ρόλο το εγγράψιμο cd (skc εν προκειμένω) ;

Μπορεί. Δεν δοκιμάζεις και με κάποιο/κάποια άλλα ?

>  Τα προγράμματα εγγραφής για Χ είναι αξιόπιστα;

You can give them a shot απλά και μόνο επειδή είναι frontends για το
cdrecord, ενώ δεν υπάρχει (μεγάλη) πιθανότητα να δίνουν λάθος εντολές
και options στο cdrecrord.

BTW, ποιά είναι η full εντολή που δίνεις για να ξεκινήσει το "κάψιμο" ?
Επίσης, αν σου είναι έυκολο, δώσε και το full SCSI error output του
cdrecord.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?