OS War (was: Re: Window manager war (was: Re: Desktop war (was: distro war (was:HD crash)))

Ioannis Theodossis lycofron at yahoo.com
Wed Sep 12 12:15:03 EEST 2001

> > kosmos? Parte to xampari. Ta PC kai ta leitoyrgika
> > tous me Desktop GUI
> > klp. einai gia xanthies grammateis.
>
> A, emena den mou aresoune oi ksan8ies, protimw
> kastanes kai me kafe matia!

Me mple matia. An einai na anoixoume twra Secretary Looks war, as ton
anoixoume se allh lista (an vreite peite mou ;-)

> > Oi pragmatikoi
> > antres doylevoun me
> > consola se MVS-OS/390.
>
> Egw mexri twra iksera to "Oi pragmatikoi andres
> doulevoune me consola"...To na define to eidos ths
> konsolas apotelei poiniko adikima!!!

Re-define: Oi pragmatikoi antres to PC to xrhsimopoioun mono san
termatiko se mainframe. Ante na valoun kai kana mp3 na paizei.

Disclaimer: Exw dei me ta matia mou 8xrono (oktaxrono) ksantho koritsaki
na doulevei termatiko se AS/400 pou exei to idio xali....

> > (Twra sovara MPLIAX! Pote tha pethanei epitelous? 10
> > xronia to lene
> > etoimothanato kai akoma....)
>
> Zei kai vasilevei kai oloi prospa8oune na to
> kseforto8oune kai kaneis den ta katafernei!!!
> Megalh flasia efaga otan eida VMS se mia steel
> processing (!!??) company, of all the weirdest places
> on this god-forsaken planet!!!

Gia na xekatharisoume pente pragmata...
(Apo to www.whatis.com - diko mou emphasizing)

VMS:

Virtual Memory System (VMS) is an operating system from the Digital
Equipment Corporation (DEC) that runs in its computers. VMS originated
in 1979 as a new operating system for DEC's new VAX computer, the
successor to DEC's PDP-11. VMS is a 32-bit system that exploits the
concept of virtual memory.

MVS:

MVS (Multiple Virtual Storage) is the operating system from IBM that is
installed on most of its mainframe and large server computers.

*****
MVS has been said to be the operating system that keeps the world going.

The payroll, accounts receivable, transaction processing, database
management, and other programs critical to the world's largest
businesses are usually run on an MVS system.
*****

Although MVS tends to be
associated with a monolithic, centrally-controlled information system,
IBM has in recent years repositioned it as a "large server" in a
network-oriented distributed environment, using a 3-tier application
model.
The latest version of MVS, OS/390, no longer bears the "MVS" in its
name.

Kai symplhrwnw pws h latest version einai to zOS. Opou z ek tou ZERO
DOWNTIME! An prostheseis pws exeis kai Unix Services...

Disclaimer: Katw apo OS/390 h zOS trexoun pollapla images Linux. Opote
kaneis to PC X-terminal... GUI kai sto host... Xalase o kosmos...

> Filika
> Giwrgos Chlapoutakis
> PS: Mouxaxaxaxa

Perissotero filika
Iwannhs Theodossis
PS: Mpouxouaxaxaxa! (To gelio ap'ta Karpathia)