HD crash

v13 at priest.com v13 at priest.com
Wed Sep 12 11:19:01 EEST 2001

On Tuesday 11 September 2001 00:42, Costas Barakitis wrote:

> Me thn idia logikh pou opoios agorazei aytokinhto kserei kai
> mhxanologika, einai psyktikos gia to klimatistiko kai ydravlikos gia to
> kalorifer...

Diladi me thn idia logiki, poy leei oti den prokeitai na toy balis xeri,
para mono na to xrisimopoieis kai gia otidipote xreastei, to poly poly
na anikseis to kapo na to koitakseis kai na to pas sto synergeio. Ante
bres moy kapoion poy den tha kanei egkatastaseis programmata aberta,
h den ta peirazei oti briskei..

<<V13>