OS War (was: Re: Window manager war (was: Re: Desktop war (was: distro war (was:HD crash)))

George Chlapoutakis ca9gch at yahoo.com
Wed Sep 12 01:51:01 EEST 2001

--- Ioannis Theodossis <lycofron at yahoo.com> wrote:
> As analavw egw ayto to rolo....:-)
>
> Kala, mporeis na fantasteis trapeza p.x. na doulevei
> ta systhmata ths me
> paixnidia san to Linux klp? Mporei enas pragmatika
> sovaros organismos na
> dextei to downtime tou Linux kai tis trypes tou pou
> tis mathainei olos o
> kosmos? Parte to xampari. Ta PC kai ta leitoyrgika
> tous me Desktop GUI
> klp. einai gia xanthies grammateis.

A, emena den mou aresoune oi ksan8ies, protimw
kastanes kai me kafe matia!

> Oi pragmatikoi
> antres doylevoun me
> consola se MVS-OS/390.

Egw mexri twra iksera to "Oi pragmatikoi andres
doulevoune me consola"...To na define to eidos ths
konsolas apotelei poiniko adikima!!!

> (Twra sovara MPLIAX! Pote tha pethanei epitelous? 10
> xronia to lene
> etoimothanato kai akoma....)

Zei kai vasilevei kai oloi prospa8oune na to
kseforto8oune kai kaneis den ta katafernei!!!
Megalh flasia efaga otan eida VMS se mia steel
processing (!!??) company, of all the weirdest places
on this god-forsaken planet!!!

Filika
Giwrgos Chlapoutakis
PS: Mouxaxaxaxa