HD crash

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Sep 11 16:02:07 EEST 2001

Nikos Kanellopoulos wrote:

> Ο δίσκος ο ΙΒΜ ο καινούριος ο μεγάλος (41 GB) ο ωραίος
> ο λαμπρός ο μόλις ενός μηνός και 10 ημερών, γαμήθηκε!!!
>
> H τραγική ειρωνεία είναι ότι συνέβη ενώ διαβαζα
> το CD-Writing How-to...
> Ευτυχώς έπαθε ζημιά (δεκάδες bad sector) στο χώρο
> που υπήρχε το SuSE (στo χώρο που χρησιμοποιούσα δηλ·),
> αλλά επιβίωσε το Redhat.
>
> Και το ερώτημα είναι: πώς πείθεις τον τεχνικό
> στο Πλαίσιο (που σου έχει πει οτι σε δίσκο ΙΒΜ
> αποκλείεται να σου χρειαστεί η εγγύηση···) ότι πράγματι
> είναι έτσι; (Σιγά να μην ξέρει από Linux...)·

Browse www.ibm.com
Βρές hd check utility (είναι φαντάζομαι σε bootable floppy)
dd
check -> αποτέλεσμα: contact service
Εγώ παιδιά δεν ξέρω τίποτα από την ibm με στείλανε σε εσάς...

Άσε που εγώ από το service στο πλαίσιο έχω καλές εμπειρίες:
Πριν από ένα χρόνο χτυπάει ο WD με win98 και Mandrake7.0
Δευτέρα πρωί στο πλαίσιο. "Θα σας πάρουμε τηλ. αύριο"
Δευτέρα μεσημέρι. Τηλέφωνο από το service. "Κατά τον έλεγχο θα χαθούν τα
δεδομένα στο δίσκο σας, αν χρειάζεστε τίποτα να σας πάρω ένα back up!!!
(μόνο της fat έτσι;).
"Όχι οκ έχω εγώ"
"Οκ σε κανά μισάωρο θα πάρω τηλ. ξανά"
Μετά από ένα τέταρτο. "Οκ να αλλάξουμε το δίσκο. Μόνο που επειδή δεν μας
βρίσκεται ο ίδιος, να οι επιλογές σας:(...)".
"Να το σκεφτώ και να σε πάρω".
"Αν θέλετε να σας πάρω εγώ"(!)
"Όχι, εντάξει θα πάρω εγώ"

Βεβαία, μετά από τέτοια εξυπηρέτηση εγώ προτιμώ πλαίσιο αφού, δεν μπορεί,
μία φορά στο εξάμηνο θα το χρειαστεις το service...

--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨