Desktop war (was: distro war)

DJ Art djart at linux.gr
Tue Sep 11 13:36:07 EEST 2001

On Tuesday 11 September 2001 02:53, Steve Stavropoulos wrote:

> Apo oti blepw symfwneis mazi mou!

ναι.

Στο Gnome δεν μου άρεσε που πρέπει να υπάρχει η  Ximian έτσι ώστε να το
πάρει και να το ομορφύνει. Αν βάλεις το pure gnome, είναι
τελείως μάπα.

Επίσης, η Ximian και η ανάμειξη με το .NET δεν μου κάθεται καλά.

>  O WindowMaker einai o kalyteros wm me diafora apo olous tous
> ypoloipous. Alla se enan kainourgio xrhsth panta proteinw Gnome
> (ximian). Ean ton xrhsth ton exw apo konta (na mporw na tou kanw to
> configuration kai dior8wseis otan kanei kamia patata) tou proteinw
> WindowMaker + to panel tou Gnome.

Το Gnome 1.2 ήταν καλοστημένο σε γενικές γραμμές (το χρησιμοποιούσα).

Στο 1.4, κάνανε ΙΜΗΟ κάποιες τραγικές πατάτες. Προσθέσανε κάτι eazel
nautilus, κάτι galeon από δώ, έπρεπε να έχεις το mozilla από κάτω για
να χρησιμοποιεί ο galeon τη μηχανή του ..... αν δεν ήθελες το mozilla
εκεί που επιβάλλανε αυτοί να τον έχεις, τότε τίποτα δεν δούλευε σωστά,
χρειαζόσουνα κάτι environmental variables για το mozilla_home,
libraries σκάγανε στον αέρα ...

το nautilus σαν να σέρνεται εντωμεταξύ, το galeon τα ίδια. Αυτές οι
αλλαγές γίνανε για να πλησιάσει το Gnome το KDE (konqueror κλπ) με
αποτέλεσμα να το βαρύνουν περισσότερο. κάτι το οποίο δε μου άρεσε.
Δεν μου άρεσε το γεγονός ότι το sawfish σαν να το παραγκώνισαν, το
nautilus το καταλαμβάνει τελείως κλπ.

Επίσης, όσες φορές κι αν προσπάθησα να το κάνω compile, ποτέ δεν
κατάλαβα ποιά είναι η σωστή σειρά για να κάνεις compile τα  πακέτα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)