desktop war (was: distro war)

DJ Art djart at linux.gr
Tue Sep 11 13:36:00 EEST 2001

On Tuesday 11 September 2001 09:56, NKanellopoulos wrote:

> Δεν διαφωνεί κανείς ότι το KDE είναι πιο εξελιγμένο. Τα πολλά
> κουμπάκια όμως κουράζουν τα μάτια μου.

Μα μην κοροϊδευόμαστε. Να μου έλεγες "με κουράζουν τα κουμπάκια και για
αυτό φεύγω από το KDE και πάω στο IceWM ή στο Wmaker", να το δεχθώ

(καταλαβαίνεις τώρα γιατί είπα να διαχωρίσουμε σε κατηγορίες τους
wmanagers ???)

Το Gnome θα προσπαθήσει και κάποια στιγμή θα τα καταφέρει (μάλλον) να
στέκεται καλύτερα δίπλα στο KDE. ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΤΟ GNOME ΔΕΝ
ΕΧΕΙ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ!!!!!

>Υπάρχει σημείο κορεσμού όσον αφορά τα
> κουμπάκια, και το KDE το έχει φτάσει...

Ξαναλέω, το Gnome στα κουμπάκια δεν πάει πίσω.

> Με τρομάζει η ιδέα ότι όλοι οι ηγετικοί
> προγραμματιστές εχουν σαν κρυφό όνειρο να βγάλουν λεφτά από τα
> ελεύθερα προγράμματα...

Εδώ, πραγματικά, πρέπει όλοι να πάψουμε να ζούμε σε ψευδαισθήσεις. Θές
να μου πείς πως ένας προγραμματιστής που κάνει μια καλή δουλειά, πρέπει
να έχει και άδειο στομάχι ??

Δηλαδή, μισό λεπτό. Είναι δυνατόν να αφιερώνεις τόσο χρόνο σε ένα
τέτοιο project και να μπορείς να τα βγάζεις πέρα χωρίς εισόδημα ?? Εσύ
θα μπορούσες να το κάνεις αυτό ??

υπάρχει διαφορά στο να θές να εκμεταλλευτείς κάτι για να βγάλεις λεφτά
και διαφορά στο να αλλάξεις το όλο καπιταλιστικό πρόσωπο μιας αγοράς
λογισμικού (όπως η σημερινη) σε τέτοιο βαθμό ώστε οι επαγγελματίες να
ασχολούνται με το αντικείμενο που αγαπάνε και που τους αρέσει και
παράλληλα να αμοίβονται για αυτό.

Το 2ο θα πρέπει να ισχύει και η όλη φάση με το Linux είναι το να δούμε
κατά πόσο το πρόσωπο και της υπόλοιπης αγοράς θα επηρεαστεί από αυτό.

Είναι αυτό που ο Steve λέει ως μακροπρόθεσμο κέρδος. το kde έπρεπε να
φτάσει στο 2.2 για να αρχίσει ο ουρανός να βρέχει λεφτά. όταν ήταν στο
1.0-beta2 έπρεπε να στρώσουν τον κώλο τους κάτω οι προγραμματιστές ώστε
κάποια μέρα μετά από καιρό να αρχίσουν να αμοίβονται, για να αλλάξει το
project επίπεδο, νοοτροπία και ποιότητα.

Κάποτε βγαίναν κάποιοι και λέγανε "αχα, το kde ... σαν να είναι
φτιαγμένο από παιδάκια". Δεν είχανε και πάρα πολύ άδικο. (άδικο είχανε
στην νοοτροπία της κατάκρισης αυτής)

Για να ακούσω τώρα κάποιον να το λέει αυτό: antialiasing(?) ...
truetype support(?) .... ενωποιημένο περιβάλλον εκτύπωσης(?) .... fade
in effect στο menu(?), alpha blending στα εικονίδια(?) + 1002 άλλα.

> Γιατί αν τα καταφέρει η Τrolltech στα Windows, ξέρεις πού θα γράψει
> το Linux...

κάνεις λάθος.

> Ίσως το ότι η Sun έχει ριχτεί με μεγάλες διαθέσεις στην ανάπτυξη του
> Gnome και
> πληρώνει αρκετό κόσμο να το βέλτιώσει ...

Α, δηλαδή εδώ τα λεφτά είναι καλοδεχούμενα για τους προγραμματιστές,
ενώ πιο πρίν δεν μας άρεσε το γεγονός ότι οι ηγετικοί developers που
ξεσκίστηκαν και συνεχίζουν να ξεσκίζονται, έχουν περισσότερα ....

Εεε, δεν είναι έτσι.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?