Debian (was: HD crash)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Sep 11 02:49:01 EEST 2001

On Sun, Sep 09, 2001 at 03:40:51PM +0300, Christos Ricudis wrote:

> Allwste to Slackware einai teleiwmeno, pe8ameno, mia paparia gia xaramofahdes
> argosxolous tempelhdes, enw oloi gnwrizoun oti to mellon toy GNU/Linux einai to
> Debian.
>
> (poly m'aresoyn ta cross-thread flames)

  Στην αρχή είπα να μην τσιμπήσω, αλλά μετά λέω, και γιατί όχι; Αν και μπορώ
να πω ότι ο DJ Art με κάλυψε πλήρως για το Debian: δεν χρειάζονται καν
επιχειρήματα υπέρ του, τα έχουμε πει εκατό φορές εδώ μέσα, απλά βάλτε το!
Άλλωστε, η πλειοψηφία των χρηστών του linux ανήκουν σε μία από τις εξής δύο
κατηγορίες:

  - αυτούς που αγαπούν το Debian
  - αυτούς που δεν το έχουν βάλει ποτέ τους

  Από εκεί και πέρα, σύγκριση με άλλες διανομές δεν μπορώ να κάνω· έχω γύρω
στα δυόμιση χρόνια να χρησιμοποιήσω οποιαδήποτε άλλη. Εξάλλου, στο κύριό μου
μηχάνημα έχω περίπου δύο χρόνια να κάνω καν φρέσκια εγκατάσταση (κι αυτό
λόγω HD crash [0]), αν και το σύστημά μου είναι ενημερωμένο με τελευταίες
εκδόσεις των προγραμμάτων μέχρι αηδίας (λέγε με apt-get).

  Πάντως, αυτούς που προτιμούν το Slackware από το Debian επειδή είναι
τελείως χύμα και μπορούν να αλωνίζουν στο σύστημα, τους καταλαβαίνω. Δεν
συμφωνώ μαζί τους, αλλά τους καταλαβαίνω. Στους υπόλοιπους, δεν έχω να πω
και πολλά: όταν είστε έτοιμοι, ανταλλάξτε την ευκολία με την δύναμη. Δεν θα
γυρίσετε πίσω...

[0] να μην ξεχνάμε και το αρχικό topic... ;-)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"When he was six he believed that the moon overhead followed him.
By nine he deciphered the illusion, trading magic for fact. No tradebacks.
So this is what it's like to be an adult..."
		-- Ed Vedder