Underscores instead of greek chars in Pan & Evolution

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Tue Sep 11 02:47:01 EEST 2001

Γεια σε όλους,
έκανα compile (στη Slackαρα 8 πάντα εννοείται !!!) τις τελευταίες
εκδόσεις των Pan & Evolution αλλά έχω το εξής πρόβλημα : όταν προσπαθώ
να διαβάσω ένα μηνύμα με ελληνικούς χαρακτήρες βλέπω underscores (_)
αντί για ελληνικά.
Τα έκανα compile με --disable-nls για να μην έχω ελληνικά menus κτλ.
αλλά το πρόβλημα δεν πρέπει να είναι από εκεί γιατί το pan το compilιάσα
και με --enable-nls και πάλι τα ίδια.
Ρύθμισα και στο gnome control panel το Document Handlers/HTML Viewer να
έχει greek helvetica & courier αλλά τα ίδια, τουλάχιστον έτσι γράφω
ελληνικά στα mail.
Όλες οι υπόλοιπες εφαρμογές gtk, gnome κτλ. παίζουν κανονικά με ελληνικά
πάντως.

Καμμιά ιδέα ?

Μανώλης

Υ.Γ. : Όσον αφορά το distro-war είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι
Slackware rules / RedHat sucks !!! :)